אסף 17

יובל רוזיו על הפרויקטים החדשים – נמשיך להציע לקהל את הדירות הכי טובות בעיר

קבוצת רוזיו, המתמחה בפרויקטים של פינוי בינוי, כבר סומנה לפני מספר שנים כחברה המצליחה לאתר את המיקומים הכי שווים בארץ – הן מבחינה של מרכזיות והן מבחינת קרבה למקומות עבודה ומוסדות חינוך – ולבנות שם את הפרויקטים הכי יפים ומסקרנים בעיר. ואומנם, אם סוקרים את הפרויקטים העתידים לפרוץ לחיינו עם תחילת השנה החדשה, רואים מיד שיש לנו פה כמה ווינרים בולטים. 


אחד הפרויקטים שמושך הרבה תשומת לב, ובצדק, הוא פרויקט "אסף 17" הנבנה בשכונת חרוזים, קרוב מאוד לפארק הירקון. מדובר בשכונה מאוד מרכזית, אך בעלת צביון ש/קט וקהילתי. המיקום שלה הוא במרחק כמה דקות הליכה מתל אביב, והיא נהנית מנוף ירוק כמעט מכל כיוון. בנוסף, השכונה קרובה לתחנת המטרו העתידית להיחפר בדרך נמיר. הבניין המיועד להריסה הוא מבנה ישן בן שתי קומות, ובמקומו ייבנה בניין מפואר של עשר קומות, שיכילו 26 דירות של 2 עד 4 חדרים, עם מרפסות נאות של 12 מ"ר. אם אתם חוששים מבעיות חניה המאפיינות את כל איזור תל אביב ובעיקר בשכונות מרכזיות ומבוקשות – הסירו דאגה מליבכם: הפרויקט יכלול חניון תת קרקעי של שתי קומות, על שטח של 400 מ"ר.


 יובל רוזיו מזמין זוגות צעירים ומשפחות צעירות שמחפשות דירה אורבנית בבניין חדש ובמחיר הגיוני להגיע ולהתרשם מהמיקום והתוכניות.



עדכונים אחרונים מהבלוג - יובל רוזיו

פרויקט אסף 17 - קבוצת רוזיו

צפו: פרויקט אסף 17 יצא לדרך

קבוצת רוזיו גאה להתחדש בפרויקט נוסף – 'אסף 17' הממוקם בלב שכונת החרוזים המבוקשת ברמת גן. יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים קבוצת רוזיו במעמד ההריסה: "גאה

קרא עוד »
נגישות